Pare pomysłów by Blatow
2 posters
Pare pomysłów by Blatow
Witam , na wstępie dodam iż to są pomysły już do normalnej wersji gdyż w ty momencie część z nich była by niezbyt użyteczna .
------Tasker------
NPC w mieście dający zadania na zabicie określonej liczby konkretnych potworów / Bossów za co oczywiście byli byśmy byli nagradzani expem / kasa / itemem.
Radziłbym aby taski dzieliły się na 3 rodzaje:
Normal -zwykłe mobki przeważnie na low/mid lvl , duża liczba i tylko za nie exp. ( task można powtarzać bez końca )
Rare - Tutaj już byłyby najsilniejsze moby oraz ich mniejsza ilość do pokonania , za task byśmy byli nagradzani expem ewentualnie itemy (max możliwość wykonania taska 3)
Special- Taski na zabicie bossów , nagradzane dużą ilością expa + itemy bd. ( można wykonać tylko raz)
------Special Bonus Box------
Dropiły by z bossów (szansa np. 0.1% ) , dawały by możliwość dodania do przedmiotu 1 losowego bonusu / ewentualnie zmianę obecnego ( nie zmienia wbudowanych)
Przykład:
Orochimaru bootsy dają 10mlvl , używamy na nich boxa i dodaje nam +4 mlvl dodatkowo.
------Upgrade system ( Broni)------
Możliwość ulepszenia broni "Upgradami" które można by było kupić np u Sellera, każde ulepszenie dawało by nam +1att/def.
Szansa na ulepszenie:
+1 80%
+2 60%
+3 50%
+4 30%
+5 20%
Jeśli ulepszenie się nie powiedzie to tracimy item, wiadomo jest spore ryzyko ale gra warta świeczki .
------Hokage System------
Coś ala tutor , lecz nie byłby on wybierany przez Administracje lecz przez graczy , a jego kadencja trwała by tydzień.
Pomagałby graczom , dodatkowo na czas swojej kadencji jako nagrodę otrzymywałby range Hokage + Hokage set ( silniejszy trochę od zwykłych).
------Pet System------
Tutaj inwencje pozostawiam administracji , lecz proponuje aby dawały one np> regeneracje HP , Attack Speed , DMG .
Na ten moment to wszystko co mi wpadło do głowy , jeśli coś jeszcze wymyśle to dodam edit.
Proszę o komentowanie oraz wasze zdanie.
------Tasker------
NPC w mieście dający zadania na zabicie określonej liczby konkretnych potworów / Bossów za co oczywiście byli byśmy byli nagradzani expem / kasa / itemem.
Radziłbym aby taski dzieliły się na 3 rodzaje:
Normal -zwykłe mobki przeważnie na low/mid lvl , duża liczba i tylko za nie exp. ( task można powtarzać bez końca )
Rare - Tutaj już byłyby najsilniejsze moby oraz ich mniejsza ilość do pokonania , za task byśmy byli nagradzani expem ewentualnie itemy (max możliwość wykonania taska 3)
Special- Taski na zabicie bossów , nagradzane dużą ilością expa + itemy bd. ( można wykonać tylko raz)
------Special Bonus Box------
Dropiły by z bossów (szansa np. 0.1% ) , dawały by możliwość dodania do przedmiotu 1 losowego bonusu / ewentualnie zmianę obecnego ( nie zmienia wbudowanych)
Przykład:
Orochimaru bootsy dają 10mlvl , używamy na nich boxa i dodaje nam +4 mlvl dodatkowo.
------Upgrade system ( Broni)------
Możliwość ulepszenia broni "Upgradami" które można by było kupić np u Sellera, każde ulepszenie dawało by nam +1att/def.
Szansa na ulepszenie:
+1 80%
+2 60%
+3 50%
+4 30%
+5 20%
Jeśli ulepszenie się nie powiedzie to tracimy item, wiadomo jest spore ryzyko ale gra warta świeczki .
------Hokage System------
Coś ala tutor , lecz nie byłby on wybierany przez Administracje lecz przez graczy , a jego kadencja trwała by tydzień.
Pomagałby graczom , dodatkowo na czas swojej kadencji jako nagrodę otrzymywałby range Hokage + Hokage set ( silniejszy trochę od zwykłych).
------Pet System------
Tutaj inwencje pozostawiam administracji , lecz proponuje aby dawały one np> regeneracje HP , Attack Speed , DMG .
Na ten moment to wszystko co mi wpadło do głowy , jeśli coś jeszcze wymyśle to dodam edit.
Proszę o komentowanie oraz wasze zdanie.
Blatow- Liczba postów : 1
Join date : 06/04/2014
Re: Pare pomysłów by Blatow
podoba mi się pomysł z taskami oraz Upgrade system ale możliwość ulepszania całego eq nie tylko broni ;p
Kirito Kun- Liczba postów : 4
Join date : 12/04/2014
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|